Оплата замовлення в інтернет-магазині
Накладений платіж
Оплата за посилку проводиться готівкою у відділенні пошти, при отриманні товару винятком є акційні пропозиції щодо безкоштовної доставки від інтернет-магазину «zu-dnepr.com.ua».
Також Ви оплачуєте доставку (вартість залежить від ваги посилки) та комісію за післяплату: вартість послуги на «Новій Пошті» – 20 грн +2% від суми замовлення.
Картами VISA, MasterCard
Після оформлення замовлення виберіть функцію «Оплата карткою Visa/MasterCard». Система переадресує Вас на сторінку безпечних платежів банку, де потрібно буде підтвердити оплату. Сплатити доставку можна буде при отриманні товару у відділенні “Нової Пошти”.
Доставка замовлень
Як оформити замовлення з доставкою «Нової Пошти»:
При оформленні замовлення на сайті оберіть спосіб доставки “Нова Пошта”. Заповніть контактні дані: населений пункт, номер відділення, ПІБ одержувача, номер телефону, спосіб оплати.
Вартість доставки замовлення:
Ціна доставки залежить від ваги посилки. Ви можете самостійно розрахувати вартість доставки, скориставшись сервісом Нової Пошти. Доставку оплачує покупець за винятком акційних пропозицій щодо безкоштовної доставки від інтернет-магазину «zu-dnepr.com.ua».
Термін доставки замовлення:
Доставка посилки займає від 1 до 3 днів. Після відправки товару Ви отримаєте номер накладної (ТТН). За цим номером Ви зможете відстежити місцезнаходження замовлення.
Як дізнатися про прибуття замовлення:
Як тільки посилка прибуде на склад, транспортна компанія надішле Вам SMS-повідомлення з повідомленням про прибуття та адресою відділення.
Як отримати посилку:
Для отримання замовлення необхідно пред’явити документи, що підтверджують Вашу особу.
Повернення або обмін товару
Товар не відповідає якості, заявленій виробником
Якщо покупець у товарі виявив дефекти, протягом двох тижнів він має право вимагати заміну або повернення своїх грошей. Заміна може здійснюватись на аналогічний товар такої ж марки чи іншої. У разі різниці в ціні на користь Клієнта інтернет – магазин «zu-dnepr.com.ua» того ж дня перераховує різницю на картку покупця. Якщо товар дорожчий, різницю доплачує Клієнт.
Товар не влаштовує клієнта
Якщо товар не влаштовує покупця за кольором, формою, розміром, або з’ясувалося, що з якихось причин він не підходить для використання, протягом 14 днів його можна змінити або попросити повернути гроші.
Але тільки з умовою, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, заводську упаковку і всі документи, що додаються.